Lenettjorg

Tilmelding – sådan gør du!
Læs nedenstående igennem, særligt vilkårene for tilmelding, betaling, samt at tilmeldingen er bindende. 
Udfyld tilmeldingsblanketten. Dette kan gøre direkte på computeren eller den kan printes ud og udfyldes i hånden. 
Send den udfyldte tilmeldingsblanket retur til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
">
Når du modtager en bekræftelse på din tilmelding, så betales tilmeldingsgebyret. Konto nr. er oplys nedenfor. Du kan vælge at betale hele gebyret på én gang.
Du kan også vælge, at dele det op i 3 rater. 
1. februar 2019 betales 1500 d.kr. 
1. marts 2019 betales 1000 d.kr.
1. 
april 2019 betales 1000 d.kr.

VIGTIGT du ikke betaler før du får en bekræftelse, dette da der KUN er 30 pladser, og det er ’først til mølle – princip’. 
Når du betaler tilmeldingsgebyret SKAL du skrive ABC + dit navn, således det stemmer overens med navnet på tilmeldingsblanketten. FX ’ ABC Helle Andersen’

Når din betaling er registeret, vil du modtage endnu en bekræftelse på mail – og du er nu sikret din plads på A-B-C Seminariet. Din tilmelding er først gyldig ved betaling. 
Der vil løbende blive opdateret på Facebook gruppen – så hvis du ikke allerede er medlem derinde, så tilmeld dig. 
Hvis du ikke når at få en plads, så kan du blive skrevet på venteliste. Hvis du vil på ventelisten, skal du udfylde
tilmeldingsblanketten, men ikke betale tilmeldingsgebyret. Dette skal først betales, hvis du får en plads. 


Tilmeldingsblanket

Navn:
Adresse:
Post nr.:
Land: 
Mobil nr.
Mail adresse:
___ : Deltager med hund
____: Deltager uden hund/observatør
(Der kan sættes X i begge, hvis 2 fra samme husstand deltager fx en med hund og en observatør)

Hundens race:
Hundens alder:
Evt. brugsprøver på hunden: 
T-shirt størrelse: 
Kommentar: (evt. om der er ønske om at komme på hold med en eller flere, så vil vi forsøge at imødekomme dette)

Betaling

Tilmeldingsgebyret er;
3500 d.kr. for deltagelse med en hund
750 d. kr. for deltagelse uden hund/observatør
Ved tilmelding laves der en bankoverførsel til Rottweilerklubben Midtjyllands konto på;
Jyske bank: 7170 2658858 (dansk overførsel)
IBAN: DK7871700002658858  BIC/SWIFT: JYBADKKK (udenlandsk overførsel)

Der er mulighed for at dele tilmeldingsgebyret op i 3. 

1. februar betales 1500,-
1. marts betales 1000,- 
1. april betales 1000,-


VIGTIGT!
Når betalingen er modtaget, har du sikret dig pladsen. Tilmeldingen er bindende ved betaling, og pengene refunderes derfor ikke, selvom du er forhindret i at deltage. Men vi opretter en venteliste, så skulle du blive forhindret, så kontakt os, og forhør dig om der er nogen på venteliste som vil købe pladsen af dig. 
Ved tilmelding og betaling accepterer du disse vilkår.


Inkluderet i tilmeldingsgebyret:
Morgenmad og frokost fra onsdag til og med søndag. 
Kaffe/the ubegrænset
Eftermiddagskage
Lørdag aften laver vi grillbuffet 
T-shirt 

5 dages træning med én hund, hvor du kommer igennem 3 x spor, 3 x lydighed og 3 x forsvarsarbejde, med super kompetente instruktører. 
5 fantastiske dage, i samvær med en masse andre hundetosser!
Kære alle kursister

Vi glæder os til at se dig til 2 instruktørkursus af en række hos Rottweiler Klubben Danmark.

Dato: 2 og 3 marts 2019

Sted: Fyns Rottweiler Klub, Åsumvej 390B, 5240 Odense.

Tid: 9.00 – vi er færdige

Forberedelse: Nedenstående bog bliver grundstenen i lydighedsdelen af instruktøruddannelsen og ønsker man at forberede sig forinden kurset, så er muligheden her:

https://www.frabo.de/E-Shop/buecher-videos/books/successful-together.html

Bogen skal kursister selv anskaffe sig og bliver ikke solgt på dagen.

Agenda

Lørdag

Kl. 9.00: Morgenmad og velkomst af Henrik Neumann

Kl. 9.30: Undervisning

Kl.12.00: Frokost

Kl.12.30: Undervisning

Kl.15.30 Kaffe og afrunding

Søndag

Kl. 9.00: Morgenmad

Kl. 10.00: Undervisning

Kl.12.00: Frokost

Kl.12.30: Undervisning

Kl.15.30 Kaffe og afrunding



Praktisk information:

Kredsene/deltagerne skal selv betale for forplejning, transport og evt. overnatning. BHR tilbyder morgenmad og frokost inkl. drikkevare og kaffe/the for kr. 150,- pr. person pr. weekend. Tilmelding til forplejning senest den 18/2 2019 pengene skal indbetales på Brugshunderådets konto: Nordea reg. 2416, konto 0751500513 inden arrangementet mærket kredsens navn.


Møde i brugshundeudvalget og DKK’s brugshundeklubber den 13. november 2018 kl. 19.00

Deltagere: DKK’s brugshundeudvalg: Jørgen Hindse, Ella Laursen, Mikkel Kruse Claus Jensen og Knud Rasmussen (Boxerklubben), Morten Jensen (DCH), Jacob Gahv-borg-Nielsen (Dansk Dobermann Klub), Steen Larsen (Dansk Hovawart Klub), Henrik Rasmussen (Dansk Schnauzer og Pinscher Klub), Jacob Vestergaard (Redningshunden Danmark), Rikke Johannesen (Rotweilerklubben), Vivi Gilsager (Schæferhundeklub-ben), Karina Annesen og Jørgen Nielsen (Specialklubben for Belgiske Hyrdehunde)

Afbud: Henrik Hjort (BHU), Jørgen Weinkoff (Dansk Politihundeforening)

Referent: Hanne K. Madsen

1. Velkomst

Jørgen bød velkommen og orienterede om at der ikke var lavet en dagsorden idet der ikke var indkommet forslag fra klubberne, men at det nok mest var det nye program der skulle tales om.

2. Det nye program

Der var en drøftelse om det nye program. Der står at der skal være 4 hundeførere til en prøve. Her menes det at der skal være tilmeldt 4 hundeførere til prøven, men hvis 1 deltager eller hund bliver syg må prøven godt afholdes alligevel. Hvis DKK finder et mønster i at nogle klubber/træningspladser af-holder prøver, hvor der gentagne gange mangler deltagere må vi tage det op i udvalget. Der gives ikke dispensation til hverdagsprøver eller antal deltagende hunde. Klubberne er velkomne til at invitere en brugsprøvedommer til at vise klubbens medlemmer de nye prøver. 

3. Figuranter

For 2 år siden aftalte klubberne at der ved mønstring af figuranter altid skulle være en BHU dommer til stede. Det har efterfølgende vist sig at ikke alle klubber overholder dette. Der var en del snak omkring dette – Det blev nu aftalt at det er op til den enkelte klub hvordan de mønstre/ godkender figuranter.

4. Antal prøvedeltagere

Brugshundeprøverne er gået ca. 30% ned i antal prøvedeltagere de seneste 2 år. Det kan evt. skyldes de private træningspladser, hvor et ”bid” ko-ster 100- 150 kr. og der ikke kræves medlemskab og evt. opgaver i forbindelse med vedligeholdelse af klubhus m.v. Der er også et stigende problem med ballademagere rundt på træningspladserne. Med det nye program skal der ses fremad og nytænkning kræves. Schæferhundeklubben afholder ”Dogatlon” – svøm, løb, cykel med din hund.

DCH afholder ”Biatlon” som er en forhindringsbane til hund og fører. Klubberne bedes sende datoer for deres ”store” arrangementer (DM udtagelse, DM m.v) til Hanne inden 1.12.2018.

5. Evt.

Specialklubberne bestemmer selv hvilke regler der skal gælde for udtagelse til deres forskellige arrangementer f.eks. landshold, årets hund m.v.

6. Næste møde

Afholdes tirsdag den 12. november 2019 kl. 19.00 på Fjeldsted Skov Kro.

Så er sæsonens første VM udtagelse i Rottweilerklubben vel overstået. Vejret har været med os og stemningen har været i top blandt deltagere og publikum.

Stort tillykke til Henrik Neumann med 1. pladsen i IPO 3, til Martin med 2. pladsen i IPO 3 og til Janny med 1. pladsen i IPO 1.

Point 2018 udtagelse1


© 2013 Rottweiler Klubben Danmark